Niin, tätä samaa... Töissä olin tänään illassa (11.15 - 19.15, meni tosin ylitöiksi taas)
Oli mukavia asiakkaita, mutta sitten näitä ei niin mukavia. Ja yllätys yllätys, suomalaiset niitä töykeimpiä osaavat oikeasti olla. dodensmiley.gif

Skootteri kulkee hyvin. Vielä kun saan sen nopeusmittarin toimimaan niin avot! On se kuulemma jo minulle ostettu yes.gif
Huomisiltaa odotan, pääsen Kultsin kanssa ehkä tanssimaan. Vaikka koko viikonloppu onkin töitä, saapahan rahaa.. *dollarin kuvat vilisee silmissä*

Hieman on töihin lähteminen tökkinyt välillä ja ollut vaikeaa, mutta  yrittää asennetta muuttaa (joojoo, tätä on minulle sanottu "muutaman" kerran)
Laskin tässä juuri, että vajaa kaksi kuukautta tätä kesätyötä, sitten saakin taas alkaa kunnolla opiskelutouhuihin. Siksi syy, miksi syksyä odotan.

Paino on pudonnut kivasti tähän asti, nyt tökännyt. Kävin tänäänkin kävelyllä, n 6km varmaankin tuli täyteen. Toivottavasti enemmänkin.

Niin, gaah.gif Olen hukannut minun ihanat, uudet korkkarit! swear2.gif
Hieman ottaa päähän!

Vielä hetki jalkapalloa vmbrazil.gif vs, vmjapan.gif
Sitten yrittää nukahtaa ja nähdä kunnollisia unia, ei vain töihin liittyviä... Hoppas!

Ostettavaa:
- pressu skootterille